استاندار کرمانشاه خبر داد؛

تقویت حضور موکب های مردمی در مرز خسروی 

استاندار کرمانشاه گفت: امسال حضور موکب های مردمی در مرز خسروی تقویت شده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ 18 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی شامگاه روز گذشته شنبه (۲۷ مرداد ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرز خسروی هرسال مورد رغبت و توجه بیشتری از سوی زائرین اربعین قرار می گیرد و ما هم موظفیم شرایط را ارتقا دهیم.
 
وی افزود: طبق جلسه ای که با ستاد اربعین داشتیم در مرز خسروی، نکاتی به صورت میدانی نیاز به بررسی داشت.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این جلسات هماهنگی هایی که باید به روز رسانی شود بررسی می‌شود و اگر نکته ای فراموش شود در این جلسات مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: ما در سال های قبل با ناشناخته بودن مرز خسروی مواجه بودیم در مجموعه های حمل و نقل کشور عراق و امسال بیشتر از موج خروج، موج ورود به کشور تقویت می شود.
 
صحرایی عنوان کرد: با زحمات همکاران و رفت و آمد‌های سال گذشته مرز خسروی که در عراق به منذریه شناخته می‌شود، در سیستم حمل و نقل عراق و در شهرهای مختلف عراق در حال شناخته شدن است و ما روند صعودی ورود به کشور از مرز خسروی را شاهد هستیم و امید است این مزیت شناخته شدن سال به سال تقویت شود.
 
وی تشریح کرد: عزیزانی که بعد از راهپیمایی اربعین مشرف می شوند، می توانند از کربلا، سامرا و کاظمین را زیارت کنند و از کاظمین تا مرز خسروی بسیار مسیر کوتاه و راحتی را پیشرو خواهند داشت و می توانند از این فرصت برای زیارت کامل‌تری استفاده کنند.
 
صحرایی اضافه کرد: مجموعه خدمت رسانی زائرین در مرز خسروی با قوت و جدیت برقرار است و تلاش می کنیم که از لحاظ کمیت و کیفیت تا جایی که ممکن است بهتر در خدمت زائرین باشیم.
 
استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت برنامه ریزی امسال این بوده که در مرز خسروی حضور موکب های مردمی تقویت شده و علاوه بر حضور و همراهی موکب هایی که سال گذشته به صورت سازمانی اینجا فعال بوده اند و امسال هم تشریف دارند، حضور موکب های مردمی هرسال پر رنگ تر شود و با هماهنگی های بهتر امید است در کل استان کرمانشاه این موضوع بیشتر تقویت شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار